Rabu, 22 April 2009

urm.....rindunyer

ahad,19 april o9...
mak n ayah ak pegi indonesia....
lme tu...5 hari....
urm...,so aku kne lah dok kt uma ngn adek beradek je...
dan...niage ngan abang aku je...
hahah kelam kabut gak arrr,
ye arr bese nyer...sume mak jer yg wat..
ak leh rileks sket....siap tido lg mse dh nk g niage....
ayah ai2 tepon dr indon...
mentang2 dh beli no kat sne....so die call la ari2...
td ak dpt call dr ayah...."mira,nk ble ape?"
aku jwb,"entah la,yah....urm....jubah leh gak!"
ayah kate"mira,owg y jual tu ari ni x bawak jubah,besok di bwk....
ayah dah tempah kt de dah 10 pasang.."aku giler terkejut"hah,10 pasang!...,
banyak nyer....!!ayah kte nk bg2 sdare2 len gak...."owh...........,yeke...."aku bru paham...
urm....x sabar nk nengok jubah tu....hehhehehe.mak ayah aku shopping sakan kt indon...
hai...owg menunggu lah diorang balek,heboh lak nk ble memacam...ntah ade lg ke x duit tu...
klu nk tau,100 ribu rupiah tu sme dengan rm 34 ...urm tol ke x ek...x pelah,nnt ak tany blek ayah....k la wasssalam...hidup mau berdikari.....jauh d mate dkt d hati....

Tiada ulasan: